domingo, 22 de enero de 2012

Un podi diferent a Motorland

Aquest matí hem arribat a Motorland (Alcañiz) per fer la marató de l'invernal 2012. Aquesta és una marató solidària on es pot participar individualment o per equips ( 2,4 o 8 participants ) jo he volgut fer-la individualment.
Tere ja que m'acompanyava ha fet la prova popular ( no competitiva ) que era donar les voltes que volgués al circuit que tenia 5.3km, els que feiem la marató individual havíem de donar 8 voltes al circuit.
Un dels enemics afegit que hem tingut durant la marató ha sigut el fort vent, ja que la meitat del circuit ens tocaria de cara, justament la part ascendent del recorregut.
El desnivell ha sigut l'altre enemic i.... sorpresa! cada volta tenia 100 mts de desnivell + mentalment entre el vent, donar voltes com un tonto i el desnivell també ha sigut un bon entrenament.
Sobre el ritme que he dut no puc queixar-me (4.21 ritme mig) però cada volta entre el vent i el desnivell et restaven més que no pas et donaven quan et tocava el vent a favor. He passat la mitja marató en 1.29.01 i si al final he acabat en 3h03:13 vol dir que algo ha fallat ( falta de km un dels motius ) i l'esquena l'altre, he de solucionar esta esquena! Em fa molt de mal.
Pensava que el meu ritme sortiria més lent, a partir del km 30 he anat al ritme que marcava l'esquena ja que si apretava més les puntxades s'accentuaven, a més jo en principi volia fer sobre 3h30 o sigue que bé.
Lo que no pensava és que havia quedat 3r de la general ja que al sortir tots junts (relleus, marató i cursa popular) m'he desconectat del resultat, ha sigut tota una sorpresa, a l'igual que pujar al podi de Motorland, quina sensació allà d'alt, m'ho he imaginat tot ple de gent i......gallina de piel. Ja penjaré les fotos que és un molt bon record.

Jo també tinc una foto així, ja tinc ganes de tindre-la

PD: Tere 1 Puça 1  jeje la rival la tinc a casa. Parlem de podis.........

3 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Felicitats PUÇA..

Pregunta tonta: Tere va guanyar algun pernil, es que si cal fem junta dissabte vinent..jaja

fran dijo...

Ara canviarem de Puça a PUSSI (deu ser una barreja de Puça i Rossi). Que gran, tio, què gran!! Enhorabona!

Albert Giné dijo...

Trail Roquetes per 8 minuts no tenim un pata negra per a la próxima reunio....


Fran jejeje que bo ets! gràcies amic.